• Home
  • بلاگ
  • لپ تاپ جدید فوجیتسو مجهز به یک سیستم منحصربفرد برای شناسایی

لپ تاپ جدید فوجیتسو مجهز به یک سیستم منحصربفرد برای شناسایی

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Inactive
 

فوجیتسو لپ تاپ ultrabook LifeBook U938 پرچمدارش که مجهز به سیستم شناسایی الگوی رگ های خونیِ کف دست کاربر (PalmSecure) است را رونمایی کرد. این یکی از مطمئن ترین روش ها برای محافظت از دستگاه است و کمپانی فوجیستو با مایکروسافت برای پشتیبانی از این فناوری در بخش Windows Hell به توافق رسیده است.

این فناوری چگونه کار می کند؟

به گزارش نمایندگی فوجیتسو این دستگاه توانایی هدایت نور مادون قرمزی را دارد که این نور به خوبی توسط هموگلوبین های بازسازی شده در خون جذب میشود. وقتی حسگر سیگنال منعکس شده از کف دست را دریافت کرد، الگوی رگ ها بر روی یک تصویر به صورت خطوط سیاه رنگ ظاهر میشود. این الگو با الگوی ذخیره شده مقایسه میشود و در نتیجه اگر الگوهای با هم مطابقت داشت، قفل سیستم باز می شود.

کارشناسان نمایندگی Fujitsu معتقدند یک چنین سیستم هایی را نمیتوان به آسانی فریب داد. این مثل اثرانگشت نیست که ما در تاچ ها تقریبا اجازه ی هر کاری را داشته باشیم. علاوه بر این، الگو فقط زمانی خوانده میشود که خون در رگ ها جریان داشته باشد!

چه خصوصیاتی دارد؟

Fujitsu LifeBook U938 مجهز به یک صفحه نمایش فول اچ دی 13.3 اینچی و یک پنل لمسی می باشد. این لپ تاپ از یک پردازنده ی نسل هشتم Core i5-8350U یا Core i7-8650U استفاده می کند، که پیکربندی مدل Core i5-8250U کمی ساده تر می باشد. تا 20 گیگابایت رم را ساپورت می کند (16 گیگ با استفاده از اسلات های توسعه و 4 گیگابایت به صورت onboard).

هارد درایو آن از نوع SSD و 1 ترابایت ظرفیت دارد. در این لپ تاپ فوجیتسو دو پورت USB کامل و USB Type-C (برای شارژ از یک پورت جداگانه استفاده می شود)، رابط HDMI، رم ریدر و یک مینی جک تعبیه شده است.

در برخی از مدل ها از شبکه ی 4G LTE پشتیبانی میشود. به صورت پیش فرض به منظور شناسایی بیومتریک از یک اسکنر اثر انگشت استفاده میشود و PalmSecure به صورت یک آپشن در نظر گرفته می شود.

تا کی باید صبر کرد؟

فروش Ultrabook از مارس 2018 شروع می شود. هنوز قیمتی برای Fujitsu LifeBook U938 اعلام نشده است.

 

 

 

برچسب ها: فوجیتسو , Fujitsu , نمایندگی فوجیتسو, نمایندگی رسمی فوجیتسو

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما