• Home
  • بلاگ
  • فوجیتسو اقدام به ایجاد جداسازی و تقسیم خط تولید سیستم های کامپیوتری و اسمارت فون های خود خواهد نمود

فوجیتسو اقدام به ایجاد جداسازی و تقسیم خط تولید سیستم های کامپیوتری و اسمارت فون های خود خواهد نمود

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

شرکت فوجیتسو اقدام به مجزا سازی کسب و کار های تولید سیستم های کامپیوتری و اسمارت فون خود نموده و قصد دارد تا به ازای هر کدام از این کسب و کار ها، یک شرکت مجزا تأسیس نماید.

کسب و کار جدید تولید سیستم های کامپیوتری فوجیتسو،  fujitso client computing  نام داشته و کسب و کار تولیدی اسمارت فون های آن نیز fujitsu connect technologies نام دارد.

ولی چرا این نام ها؟ چندین روز قبل فوجیتسو دلیل این نام گذاری را مطرح کرد:

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو"با توجه به تجاری شدن محصولات همه گانی و مخصوصا سیستم های کامپیوتری و اسمارت فون ها و اینکه نمیتوان به آسانی به تمایز در این بازار ها دست یافت، و رقابت با تولید کنندگان قدرتمند دیگر سر سخت گردیده است، این دو بخش تولیدی را به دو شرکت مجزا مبدل ساختیم تا به طور جدی تر به رقابت را رقبایمان بپردازیم.

کارشناسان "نمایندگی فوجیتسو" معتقدند به عبارت دیگر، با این نوع سازمان دهی ما میتوانیم با رقبایی همجون xiaomi و هواووی  که محصولات خود را با قیمت های مقرون به صرفه تری عرضه میکنند رقابت سخت تری داشته باشیم.

یکی دیگر از دلایل مجزا سازی این دو بخش تولیدی، اسانی مدیریت و حسابرسی آنها و تصمیم گیری های مدیریتی کارآمدتر و همچنین افزایش بهره وری بوده است چرا که برای هر بخش تولیدی به صورت مجزا تصمیم گیری میشود.

این دو شرکت مجزا، دارای استقلال بیشتری برای تولید محصولاتی بهتر و ارتقای موقعیت خود در بازار میباشند. همچنین Fujitsu اعلام کرده است که هزینه ی جدا سازی این دو بخش از یکدیگر ناچیز میباشد. تأثیر این مجزا سازی نیز بر روی صورت های مالی شرکت قابل ملاحظه نیست. هر دوی این شرکت ها در اول فوریه ی سال 2016 میلادی رسما راه اندازی خواهند شد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما