• Home
  • بلاگ
  • رونمایی فوجیتسور از یازده مدل تبلت، لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی در هفت سری محصول

رونمایی فوجیتسور از یازده مدل تبلت، لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی در هفت سری محصول

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

توسعه ی خط تولید مدل های مجهز ب سیستم عامل ویندوز  10 با کارائی بهینه! شرکت فوجیتسو امروز اعلام کرد که از 11 مدل محصول کامپیوتری در هفت سری رو نمایی خواهد کرد که در این محصولات میتوان به دو سری مدل تبلت، هفت لپ تاپ در سه سری و یک مدل سیستم  خانگی اشاره کرد. مدل های جدید در این ماه روانه ی بازار ژاپن خواهند شد.

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو" خانواده ی تبلت های این سری، ARROWS Tab نام داشته که یکی از اعضای این خانواده، R726/M بوده که یک تبلت ویندوزی بوده و کارائی ایده آلی برای محیط های کاری داشته و از وزن سبکی برای حمل و نقل بهتر برخوردار میباشد.  این تبلت از یک صفحه نمایش کریستال مایع 12.5 اینچی استفاده میکند.

اسم LIFEBOOK برای اعضای خانواده ی لپ تاپ های  فوجیتسو در نظر گرفته است که از اعضای این خانواده میتوان به LIFEBOOK U745/M  و LIFEBOOK S939/M اشاره کرد. این دو مدل مجهز به حسگر های اثر انگشت بوده و در کنار سایر عضا، مجهز به طراحی هایی با سبک یکسان  میباشند

ویژگی های اصلی در محصولات جدید

1.      یک خط تولید توسعه یافته ی 2 در 1 از تبلت ها، که برای محیط کاری و سفر ایده آل میباشند.

تبلت R726/M سبک و باریک با صفحه نمایش 12.5 اینچی از نوع LCD

تبلتی با قابلیت حمل آسان و ضخامت 14.7 میلی متر و وزن 1.25 کیلوگرم  همراه با یک کیبورد جدا شدنی. از ویژگی های امنیتی در آن میتوان به SSD رمز نگاری شده و یک تراشه ی امنیتی برای مدریریت کلید های رمزنگاری اشاره کرد. این تبلت فوجیتسو را میتوان به مانیتور های اکسترنال و شبکه های محلی سیمی نیز متصل کرده و از آن به عنوان یک سیستم کامپیوتری اصلی استفاده نمود. به دلیل وجود صفحه نمایش 12.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی، میتوان تصاویر را به شکلی خارق العاده بر روی صفحه نمایش این تبلت مشاهده کرد.  علاوه بر این، فوجیتسو اقدام به ارائه ی مدل های WAN بی سیم از این محصول برای استفاده در ارتباطات LTE نموده است

 

 

ARROW Tab R726/M

تبلتی با صفحه نمایش 13.3 اینچی از نوع LCD با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

با یک معماری قابل پیکربندی که میتواند با دستگاه های مختلفی در داخل بدنه ی اصلی سازگاری داشته باشد و مجهز به حسگر ها و کارت های هوشمندی بوده و از سیستم های امنیتی و راهکار های تشخیص داده های راه دور همچون CLEARSURE 3G/LTE پشتیبانی میکند. علاوه بر این، مجهز به ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و مقاومت شیمیایی میباشد واز این رو آنرا به تبلتی ایده آل برای استفاده در محیط های بیرون و بیمارستان مبدل ساخته است.

 

2.      خط تولید توسعه یافته ی تاپ ها، با توابع امنیتی بالا

LIFEBOOK S939/M و LIFEBOOK U745/M که میتواند مجهز به حسگر های Palm-vein باشد.

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو" این لپ تاپ ها مجهز به حسگر palm-vein بوده که اجازه ی ورود به محیط ویندوزی یا یک سیستم شرکتی داخلی را تنها با نگداشتن کف دست روبروی دستگاه میدهد که این ویژگی باعث اجتناب از دسترسی های غیر مجاز میشود. این قابلیت باعث شده تا کاربران دیگر نیازی به عملیات پیچیده ی مدیریت رمز عبور نداشته و در عین حال امنیت خود را در دستگاه های فوجیتسو تضمین نمایند. علاوه بر این، از آنجایی که مدل های WAN بی سیم، از راهکار های حذف داده های راه دور CLEARSURE 3G/LTE پشتیبانی میکنند، آنها جلوی افشای اطلاعات را در صورت گم شدن لپ تاپ میگیرند.

 

سری های LIFEBOOK  و LIFEBOOK U ، با یک طراحی مشترک و یکسان

اعضای خانواده ی این سری از لپ تاپ های فوجیتسو، بر مبنای  یک طراحی مفهومی مشترک طراحی گردیده است. یک چیدمان یکسان از واسط کاربری  به همراه قابلیت هایی مانند آداپتور های AC و داک استیشن ها را میتوان بین مدل های مختلف از این خانواده به اشتراک گذاشته و انعطاف پذیری بهتری را ارائه میدهند ( بدون افزایش هزینه)

 

خط تولید بهبود یافته ی سیستم های PC

برای سیستم های خانگی فوجیتسو، از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده شده که مجهز به آخرین پردازنده های اینتل میباشند. علاوه بر این، خانواده ی ESPRIMO فوجیتسو دارای طول عمر بیش از 10 سال بوده و مجهز به پردازنده های Xeon اینتل میباشند.

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما