Stylistic R72 شرکت فوجیتسو، رقیبی برای سرفیس پرو 4 و آی پاد پرو

نمایندگی فوجیتسو
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

تبلت جدید و دوکاره ی شرکت فوجیتسو به عنوان جدید ترین محصول ترکیبی این شرکت برای رقابت با آیپاد پرو وسرفیس 4 رونمایی گردید.

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو"این تبلت 12.5 اینچی مجهز به یک بدنه ای از آلیاژ آلومینیوم-مگنزیم بوده و دارای یک کیبورد جدا شدندی و باتری با قابلیت شارژ دهی12 ساعته میباشد.این تبلت که برای شاغلین و متخصصین خلاق کاربرد دارد میتواند برای مدیریت بسیاری از کارهای روزانه بکار گرفته شود. مغز متفکر این محصول را یک پردازند ی نسل ششم اینتل، یعنی پردازنده های Skylake تشکیل داده است. در حال حاضر مشخص نیست که به چه میزان حافظه ی اصلی به این تبلت تخصیص داده شده است. همچنین فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای این تبلت، 512 گیگابایت میباشد.

 

کارشناسان "نمایندگی fusjitsu" معتقدنداین تبلت مشابه با آی پاد پرو و سرفیس 4 مجهز به یک ورودی لمسی و قلمی بوده با این تفاوت که از نظر صفحه نمایش تنها در یک نسخه ی صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ دی عرضه گردیده است و از این رو ویراستاران ویدئویی و تصویری باید به دنبال دستگاه دیگری برای پاسخ به نیازمندی های گرافیکی خود باشند. وزن این محصول برابر با 1.79 پوند یا 789 گرم بوده و دارای ضخامت 0.37 اینچی ( یا 9.5 میلیمتر) میباشد که با توجه به وزن و ضخامت میتوان آنرا یک مزیت رقابتی نسبت به سرفیس پرو با ضخامت 0.33 ینچ و وزن 1.73 پوند دانست.

 

چه چیز های دیگری در این محصول وجود دارد؟

 

کارشناسان فروش "نمایندگی Fujitsu" از فناوری های ارتباطی موجود دراین تبلت به فناوری های NFC، 4G/LTE، و بی سیم اشاره میکنند و از این رو میتوان از این دستگاه در مکان های مختلف و برای اهداف مختلف استفاده کرد.

آرایه های مناسبی از پورت ها برای این محصول ارائه گردیده است که در این خصوص میتوان به پورت هایی مانند USB 3.0، HDMI، VGA، Mini Display ، Sim Card  و اترنت RJ45 اشاه کرد.

 

شرکت فوجیتسو اخباری را در خصوص توسعه ی محصول جدید و نوآور GH77/T از خانواده ی lifebook با قیمت 240 هزار پوندی منتشر نمود

نمایندگی رسمی فوجیتسو
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Lifebook GH77/T متشکل از 2 بخش میباشد: صفحه نمایش فول اچی دی 15.6 اینچی و یک بخش ایستاده که همان وظایف سیستم های کامپیوتری را انجام میدهد.

ولی این محصول دقیقا چه محصولی هست؟ به گزارش "نمایندگی رسمی فوجیتسو" این محصول را نمیتوان به عنوان یک لپ تاپ یا سیستم دسکتاپی در نظر گرفت. تمامی عملکرد های رایانشی موجود در سیستم های کامپیوتری، در مدل  ایستاده وجود دارد و از این رو میتوان آنرا تبلت نامید.

این دو بخش به صورت بی سیم و با استفاده از فناوری بی سیم  اختصاصی شرکت فوجیتسو بهم متصل میشوند و تا فاصله ی 30 متری میتوانند با هم ارتباط داشته باشند.

به گزارش "نمایندگی رسمی fujitsu"صفحه نمایش فول اچی دی دارای ضحات 9.8 میلی متری بوده و وزن آن 980 گرم میباشد. باتری آین صفحه نمایش میتواند 4 ساعت انرژی دستگاه را تأمین سازد.   واحد  اصلی این محصول متشکل از یک پردازنده ی هفت هسته ای مدل 4712HQ با فرکانس 2.30 گیگاهرتزی، پردازنده ی گرافیکی 4600  اینتل و 8 گیگابایت حافظه ی اصلی و 3 ترابایت فضای ذخیره سازی میباشد. سیستم عامل این محصول را نیز ویندوز 8.1 سری 64 بیتی تشکیل میدهد. هیچ باتری داخلی برای این محصول وجود نداشته و از منبع انرژی AC تغذیه میکند. پشتیبانی از فناوری های ارتباطی وای فای، بلوتوث نسخه ی 4.0 و NFC از دیگر ویژگی های این محصول است.

لپ تاپ های جدید خانواده ی LifeBook فوجیتسو، به شکرانه ی باتری اضافه و پر ظرفیت، دارای ساعت آماده به کاری 20 ساعته خواهند بود

نمایندگی فوجیتسو
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

به گزارش "نمایندگی رسمی فوجیتسو"اخیرا شرکت فوجیتسو از یک نوت بوک جدید که مجهز به پردازنده ی نسل پنجم اینتل یعنی BroadWell میباشد رونمایی کرده است که به گفته ی این شرکت،  با یک بار شارژ میتوانید بسته به فعالیتی که انجام میدهید، تا سقف 20 ساعت از  آن استفاده کنید.

در اصل،  این ویژگی بسیار مفید را باید مدیون بکار گیری یک باتری اضافه دانست: نوت بوک S935K این شرکت که از خانواده ی lifeBook میباشد، از یک باتری داخلی دوم استفاده کرده است. بدون استفاده از این باتری، میتوان تا سقف 15.9 ساعت از نوت بوک استفاد کرد که البته به نقل از فوجیتسو، بسته به عملیاتی که انجام میدهید و میزان روشنایی صفحه نمایش، این میزان ممکن است به 10 ساعت کاهش پیدا کند.

معماری پردازنده ای BroadWell و Haswell

نوت بوک S935K از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی  مجهز به فناوری IGZO برخوردار بوده و از یک DVD Writer و سایر مؤلفه ها ( من جمله باتری) نیز برخوردار میباشد.

این نوت بوک از  سیستم عامل ویندوز 8.1 بهره برده و میتوان به منظور تضمین امنیت در استفاده از آن، از کارت خوان های هوشمند و NFC در آن استفاده کرد. از قابلیت های ارتباطی در این نوت بوک میتواند به درگاه LAN و پورت آنالوگ RGB برای اتصال پروژکتور استفاده کرد.

کارشناسان نمایندگی fujitsu گزارش کرده اند محصولاتی که از این قابلیت باتری اضافه استفاده میکنند، شامل مدل های T935( نوت بوک 13.3 اینچی ترکیبی (2 در 1))، T725 ( نوت بوک 12.5 اینچی ترکیبی ) میباشند. مدل سوم که U745 نام دارد، یک اولترابوک بسیار باریک و سبک بوده و از قابلیت های اتصالی مانند پورت VGA برخوردار میباشد.

قیمت گذاری و زمان عرضه این محصولات به بازار هنوز اعلام نشده است ولی فوجیتسو اعلام کرده است که در ماه فوریه این محصولات را رسما معرفی و روانه ی بازار خواهد کرد.