• Home
  • بلاگ
  • شرکت فوجیتسو اقدام به ایجاد یک جدول زمانی برای ارائه ی پلت فرم IT هیبریدی خود نموده است.

شرکت فوجیتسو اقدام به ایجاد یک جدول زمانی برای ارائه ی پلت فرم IT هیبریدی خود نموده است.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

بعضی از مؤلفه های پلت فرم تجاری دیجیتال این شرکت که تحت عنوان MetaArc در حال حاضر موجود میباشد، شامل راهکار هایی از جمله اینترنتی از اشیاء، کلان داده ها، قابلیت پویایی و غیره میباشد.

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو"مایکل گن رئیس بخش EMEIA  اطلاعات بیشتری را در خصوص این پلت فرم در اختیار ما قرار داد. در این پلت فرم، از توسعه ی مبتنی بر کلود  در نیمه ی اول سال آینده رونمایی خواهد شد و انتظار میرود که بازار اپلیکیشن این شرکت نیز در نیمه ی دوم سال آینده رونمایی شود. وی خاطر نشان کرد ما هر چیزی که باید در مقیاس بزرگ عرضه گردد را بدون زیر ساختار ارائه نمیکنیم.

کارشناسان "نمایندگی fujitsu" معتقدند اتخاذ پلت فرم های فناوری اطلاعات کار آسانی نیست که دلیل آنرا میتوان وجود پیچیدگی در لایه های امنیتی آن دانست و از این رو سازمان ها باید به صورت قدم به قدم در اتخاذ این پلت فرم ها گام بردارند. وی خاطر نشان کرد  البته ما با ارائه ی این پلت فرم جدید، هر چیزی که در گذشته ایجاد کرده ایم را دور نخواهیم انداخت.

شرکت فوجیتسو قرار است تا از UsherSoft به عنوان محصول نرم افزاری اصلی در سرویس های ابری خود در قالب  هسته ی سرویس  MetaArc استفاده نماید. این ابزار برای کارآمدتر ساختن فرایند ساخت، مهاجرت و تحویل اپلیکیشن ها از روی چندین سرویس ابری کاربرد دارد.

اگرچه پروژه ی MetaArc در حال حاضر به اتمام رسیده است ولی به نظر میرسد که کمی دیر وارد مرحله ی عرضه به بازار جهانی گردد. وی در پایان افزود ما راه اندازی پلت فرم IT هیبریدی را جشن خواهیم گرفت.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما