• Home
  • بلاگ
  • Stylistic R72 شرکت فوجیتسو، رقیبی برای سرفیس پرو 4 و آی پاد پرو

Stylistic R72 شرکت فوجیتسو، رقیبی برای سرفیس پرو 4 و آی پاد پرو

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

تبلت جدید و دوکاره ی شرکت فوجیتسو به عنوان جدید ترین محصول ترکیبی این شرکت برای رقابت با آیپاد پرو وسرفیس 4 رونمایی گردید.

به گزارش "نمایندگی فوجیتسو"این تبلت 12.5 اینچی مجهز به یک بدنه ای از آلیاژ آلومینیوم-مگنزیم بوده و دارای یک کیبورد جدا شدندی و باتری با قابلیت شارژ دهی12 ساعته میباشد.این تبلت که برای شاغلین و متخصصین خلاق کاربرد دارد میتواند برای مدیریت بسیاری از کارهای روزانه بکار گرفته شود. مغز متفکر این محصول را یک پردازند ی نسل ششم اینتل، یعنی پردازنده های Skylake تشکیل داده است. در حال حاضر مشخص نیست که به چه میزان حافظه ی اصلی به این تبلت تخصیص داده شده است. همچنین فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای این تبلت، 512 گیگابایت میباشد.

 

کارشناسان "نمایندگی fusjitsu" معتقدنداین تبلت مشابه با آی پاد پرو و سرفیس 4 مجهز به یک ورودی لمسی و قلمی بوده با این تفاوت که از نظر صفحه نمایش تنها در یک نسخه ی صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ دی عرضه گردیده است و از این رو ویراستاران ویدئویی و تصویری باید به دنبال دستگاه دیگری برای پاسخ به نیازمندی های گرافیکی خود باشند. وزن این محصول برابر با 1.79 پوند یا 789 گرم بوده و دارای ضخامت 0.37 اینچی ( یا 9.5 میلیمتر) میباشد که با توجه به وزن و ضخامت میتوان آنرا یک مزیت رقابتی نسبت به سرفیس پرو با ضخامت 0.33 ینچ و وزن 1.73 پوند دانست.

 

چه چیز های دیگری در این محصول وجود دارد؟

 

کارشناسان فروش "نمایندگی Fujitsu" از فناوری های ارتباطی موجود دراین تبلت به فناوری های NFC، 4G/LTE، و بی سیم اشاره میکنند و از این رو میتوان از این دستگاه در مکان های مختلف و برای اهداف مختلف استفاده کرد.

آرایه های مناسبی از پورت ها برای این محصول ارائه گردیده است که در این خصوص میتوان به پورت هایی مانند USB 3.0، HDMI، VGA، Mini Display ، Sim Card  و اترنت RJ45 اشاه کرد.

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما