نگاهی به Lifebook s936 فوجیتسو

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

شرکت فوجیتسو اخیرا اقدام به ارائه ی نوت بوک s936 با کارائی ایده آل و قدرت سخت افزاری بالا و طول عمر شگفت انگیز باتری نموده است که باعث شده این محصول به کاندیدی جدی برای کسب و کار های سنگین مبدل شود. دلیل این محبوبیت را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد:

·        طول عمر بالای باتری،

·        کارائی شگفت انگیز،

·        قابلیت های توسعه،

·        قابلیت حمل

به گزارش نمایندگی فوجیتسو این محصول که در ابتدای سال 2016 میلادی معرفی شد، با یک طراحی مدرن و ویژگی های بی نهایت،  کاربران متخصص و حرفه ای را که به دنبال محصولی شکیل و قدرتمند بودند هدف قرار گرفت.

این لپتاپ Fujitsu با قیمت حدود 1000 یورو ( 1340 دلار) روانه ی بازار میشود و میتوان آنرا رقیبی جدی برای لنووThinkpad T460 ، Latitude E7440 شرکت Dell و Elitebook 1040 شرکت اچ پی دانست.

بدنه ی این محصول فوجیتسو را یک آلیاژ آلومینیومی/منیزیوم و وزن 1.19 کیلوگرمی تشکیل میدهد . ضخامت این دستگاه 26 میلی متر بوده که به نظر ما بسیار ضحامت زیادی بوده و نمیتوان آنرا یک اولترا بوک نامید. یکی دیگر از ویژگی هایی که فوجیتسو به صورت درخشان در آن ظاهر شده است، قابلیت های توسعه و اتصالاتی استفاده شده در این دستگاه میباشد.

بر خلاف بسیاری رقبا و صرف نظر از وزن این محصول، میتوان حافظه ی این دستگاه را تا 20 گیگابایت حافظه ی اصلی از نوع DDR4  ارتقا داد.

 

برچسب ها: فوجیتسو , Fujitsu , نمایندگی فوجیتسو

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما